قدردانی از اقدام زیبا و ارزشمند ورثه زنده یاد حاج محمد سربلوکی آرانی جهت تکمیل دانشکده پزشکی آران وبیدگل

در جلسه ای که با حضور اعضای هیات امنای موسسه خیریه بیمارستان امام حسن مجتبی،جمعی از خیرین و اعضای محترم خانواده زنده یاد حاج محمد سربلوکی، در دفتر ریاست محترم بیمارستان سیدالشهدا برگزار شد، از اقدام شایسته خانواده زنده یاد حاج محمد سربلوکی که با عملی نمودن سفارش پدر و با اهدای سهم الارث خود جهت تکمیل ساختمان دانشکده پردیس خودگردان پزشکی آران و بیدگل، اقدام نموده اند با اهدای لوح، قدردانی به عمل آمد.

 

در این جلسه مدیرعامل محترم موسسه خیریه بیمارستان امام حسن مجتبی ضمن آرزوی غفران الهی برای آن عزیز سفر کرده از ورثه ایشان تشکر و خواستار پیگیری و مساعدت مجریان امر خصوصا دانشگاه علوم پزشکی کاشان در جهت مساعدت و همکاری با بانیان خیر بمنظور تسریع در تکمیل پروژه مذکور شدند. در پایان اعضای جلسه ضمن امضای توافقنامه، برای برادران و خواهران سربلوکی در انجام این امر خیر، آرزوی  سلامتی وموفقیت نمودند.

 شایان ذکر است بنای ساختمان پردیس خودگردان پزشکی شهرستان آران و بیدگل  با زیر بنای ۴۶۰۰ مترمربع در سال۱۳۹۳ توسط خیر بزرگوار آقای حاج مرتضی محبوبی شروع و خیر محترم تعهدات خود را به انجام رسانده ولی بدلیل کسری اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی، تکمیل پروژه به تاخیر افتاد که ان شاءالله با این اقدام خداپسندانه‌ی ورثه محترم مرحوم سربلوکی در آینده ای نزدیک شاهد بهره برداری از این پروژه آموزشی خواهیم بود.

 

✓خبرگزاری آران و بیدگل - پرتو کویر

فعالیت اصلی پرتو کویر

در کانال تلگرام و اینستاگرام و ایتا و روبیکا

با آدرس: parto_kavir@