پلیس و معتاد آران و بیدگل

کشف بیش از ۳ کیلو و ۴۰۰ گرم انواع مواد مخدر در اجرای طرح آرامش با دستگیری ۱۸خرده فروش و جمع آوری ۶ معتاد پر خطر در آران و بیدگل
سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده  فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل از اجرای طرح آرامش در سطح شهرستان آران و بیدگل خبر داد و گفت: در این طرح ۱۸ نفر خرده فروش دستگیر و ۶ معتاد پر خطر جمع آوری شدند. 


به گزارش خبرگزاری پلیس، سرهنگ " غلامرضا هاشمی زاده " بیان داشت: به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با خرده فروشان و معتادان مواد مخدر، طرح آرامش در شهر در مناطق آلوده و جرم‌ خیز شهرستان آران و بیدگل اجرایی شد.
وی بیان داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده میدانی مناطق آلوده و جرم خیز را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی محل های شناسایی شده را مورد بازرسی قرار دادند.
رئیس پلیس آران و بیدگل افزود: مأموران در بازرسی از پاتوق های شناسایی شده مقدار ۳ کیلو و ۴۰۰ گرم انواع موادمخدر را کشف و همچنین تعداد ۱۸ خرده فروش را دستگیر و ۶ معتاد متجاهر را جمع آوری کردند.
سرهنگ هاشمی زاده با اشاره به این که اجرای این طرح، موجب رضایتمندی شهروندان و همچنین تقدیر و تشکر آنان را به همراه داشته است؛ تصریح کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
این مقام انتظامی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مشکوک به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.

✓خبرگزاری آران و بیدگل - پرتو کویر