کاشان و آران و بیدگل

در دیدار نماینده با وزیر بهداشت:

پیگیری اولویت‌های حوزه سلامت و توسعه کاشان و آران و بیدگل

دکتر ساکی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان و دکتر مصطفی معینی آرانی، نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی در دیدار با دکتر عین‌اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، به پیگیری اولویت‌ها و مسائل مرتبط با حوزه سلامت پرداختند.

در این جلسه وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: در بازدید از مراکز درمانی شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل، خدمات به مردم رضایت بخش و مطلوب بوده است.

 وی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی کاشان جایگاه ویژه‌ای دارد افزود: در وزارت بهداشت دیدگاه بسته‌ای نداریم و هر نقطه‌ای از کشور می‌تواند توسعه پیدا کند.

در این دیدار دکتر معینی آرانی نماینده مجلس شورای اسلامی از حمایت‌های وزارت بهداشت قدردانی کرده و مهمترین نیازمندی‌های حوزه بهداشت، درمان، آموزش، غذا و دارو، تحقیقات و فناوری، توسعه و بودجه و عمران و تجهیزات پزشکی را ارائه کرد.

دکتر ساکی درخواست اعتبار برای پرداخت مطالبات کادر سلامت، دستور تخصیص اعتبار تامین تجهیزات پزشکی، خرید یک دستگاه HPLC جهت معاونت غذا و دارو ، اعتبار برای تسریع در تجهیز  و راه‌ اندازی بیمارستان امام حسن (ع) و  افزایش اعتبار برای بیمارستان بقیه الله اعظم (عج) و سایر پروژه های بهداشتی و آموزشی عمرانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان مطرح کرد.

✓خبرگزاری آران و بیدگل - پرتو کویر