‌‌🔴پایان اردیبهشت؛پایان پروژه دهانه دوم زیرگذر

 

🔶️هادی نجفی دوست معاونت عمران و شهرسازی شهرداری از پایان پروژه دهانه دوم زیرگذر در جاده قدیم  آران و بیدگل به کاشان تا پایان اردیبهشت سال ۱۴۰۳ خبر داد.

 

🔷️به گزارش پایگاه خبری پرتو کویر؛محسن صانعی شهردار آران و بیدگل در نشست خبری اصحاب رسانه در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه چرا پروژه‌های میدان ولیعصر و دهانه دوم زیرگذر به تاخیر افتاده است گفت: درصد قابل توجهی از به تاخیر افتادن پروژه‌ها به جنس تعاملات میان سازمانی برمی‌گردد؛ به تکرر در شهرستان آران و بیدگل شاهد هستیم که به دلیل تداخل وظایف سازمان‌ها در انجام پروژه‌ها، این پروژه‌ها به تاخیر می‌افتد.

🔷️هادی نجفی دوست معاونت عمران و شهرسازی شهرداری گفت: یکی از دلایل مهم به تاخیر افتادن این پروژه جابجایی لوله‌های فشار قوی آب و گاز در مسیر این پروژه بود‌.

 

🔷️وی ادامه داد: لوله فشار قوی آب موجود در مسیر طی یک پروژه پنج ماهه جابجا شده و لوله گاز نیز در یکماه آینده جابجا خواهد شد.

🔷️هادی نجفی دوست گفت: اگر در بحث ترافیکی و نقشه کشی خیابان که متصل می‌شود به شهر کاشان با شهرداری این شهر به توافق برسیم، این پروژه تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ آماده بهره‌برداری خواهد بود.

 

✍️🏻وحید اکرمیان