پارک علم و فناوری آران و بیدگل

جزئیات تأسیس پارک علم و فناوری سلامت اعلام شد:
پارک حلقه اتصال  صنعت و دانشگاه/ مساحت 58 هزار مترمربع و بخشی در کاشان و بخش دیگر آران و بیدگل

گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان،معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی، باهنر و رئیسی و تبریک هفته دولت گفت: به استناد رای صادره در دویست و نود و سومین جلسه شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی مورخ 13 تیرماه با تأسیس پارک علم و فناوری سلامت در دانشگاه علوم پزشکی کاشان موافقت شد.

دکتر غلامعلی حمیدی با تبریک این دستاورد مهم در منطقه بزرگ کاشان به دانشگاهیان، فناوران و صنعتگران، پردیس‌های پارک علم و فناوری را نقطه آغازین حمایت از تولید داخل، خلاقیت و نوآوری، شرکت‌های دانش‌بنیان و ایده‌های پیشرو دانست که با هدف فراهم کردن  زمینه آموزشی، پژوهشی و فناوری به عنوان ساختارهای شتاب دهنده در جهت توسعه فعالیت‌های کارآفرینانه و کسب و کارهای دانش‌محور و تسریع رشد اقتصادی تأسیس می شوند.

وی با اشاره به راه اندازی پارک علم و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی کاشان در مساحتی به متراژ 58 هزار مترمربع افزود: این پارک در دو  مکان واقع در محل سابق بیمارستان شهید رجایی آران و بیدگل با متراژ 8 هزار متر مربع و پردیس دانشگاه به متراژ 5 هکتار تأسیس می شود.

دکتر حمیدی، با بیان این که پارک علم و فناوری سلامت حلقه اتصال  صنعت و دانشگاه خواهد بود، اظهار کرد: این پارک به شکل گیری کسب و کارهای دانش بنیان ، پیشرو و خلاقانه در دانشگاه، سطح منطقه و کشور  کمک می‌کند

وی اضافه کرد: این پارک در زمینه‌ فناوری‌های زیستی، تجهیزات پزشکی، فناوری اطلاعات سلامت و سایر حوزه‌های مرتبط فعالیت خواهد داشت.

معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کاشان در پایان از حمایت های معاونت تحقیقات و فناوری وزارت متبوع، زحمات  ریاست محترم و اعضاء هیات رئیسه دانشگاه، مدیران و همکاران در حوزه پژوهش و فناوری به دلیل تلاش شبانه‌روزی جهت دریافت این مجوز مهم قدردانی کرد.

✓خبرگزاری آران و بیدگل - پرتو کویر