فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل

نشست خبری فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل با اصحاب رسانه

کاهش ۱۱ درصدی سرقت ها در آران و بیدگل

افزایش ۲۳ جرائم سایبری و کلاهبرداری های اینترنتی در آران و بیدگل

افزایش ۳۳ درصدی تصادفات فوتی در آران و بیدگل

سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل: طی ۴ ماه گذشته آمار تصادفات فوتی در شهرستان ۳۳ درصد افزایش داشته است.

🔸سرهنگ هاشمی زاده در نشست با خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء به ویژه شهید صارمی و شهدای فراجا، آماری از عملکرد ۴ ماهه شهرستان آران و بیدگل بیان نمودند.

🔹به گزارش پایگاه خبری پرتو کویر ؛ فرمانده انتظامی شهرستان اظهار داشت: نتیجه خدمت و تلاش شبانه روزی همکاران در مجموعه فرماندهی انتظامی شهرستان آران وبیدگل موجب کاهش ۱۱ درصدی سرقت ها، افزایش ۳ درصدی کشفیات و ۵ درصدی دستگیری معتادین گردیده است.

🔸وی تأکید کرد: متأسفانه با وجود اطلاع رسانی ها و هشدارها، جرائم سایبری و کلاهبرداری های اینترنتی روند رو به رشدی در شهرستان داشته است و ما شاهد افزایش ۲۳ درصدی این جرائم در سال جاری بوده ایم.

🔹فرماندهی نیروی انتظامی با اشاره به لزوم اجرای طرح پایش تصویری در سطح شهرستان و انتقال آن به مرکز پلیس جهت کاهش جرائم گفت: با توجه به مصوبه شورای تأمین به علت عدم همراهی بعضی ارگان ها، متأسفانه این طرح اجرایی نشده است.

🔸ایشان بیان داشت: با موتورسیکلت سوارانی که مخل آسایش شهروندان میگردند به طور جدی برخورد و موتورسیکلت آنها توسط عوامل انتظامی ضبط خواهد شد.

🔹هاشمی زاده در پایان ضمن تشکر از همکاری شهروندان افزود: تلاش های ما به جهت کاهش جرائم و مزاحمت ها همکاری صمیمانه مردم را می طلبد. شهروندان می توانند از طریق شماره ۱۱۶ با حوزه حفاظت اطلاعات و شماره ۱۹۷ با حوزه بازرسی ارتباط برقرار نمایند.

✓خبرگزاری آران و بیدگل - پرتو کویر