موسسه کیمیا هنر آران و بیدگل

سوگواره فرهنگی هنری «مرثیه خورشید» در آران و بیدگل برگزار شد
در آستانه ایام اربعین حسینی، سوگواره کودکانه "مرثیه خورشید" با اجرای صحنه‌ای توسط هنرجویان موسسه کیمیا هنر، در آران و بیدگل برگزار شد.

در آستانه ایام اربعین حسینی، سوگواره «مرثیه خورشید» با اجرای صحنه‌ای توسط هنرجویان فن بیان کودک و نوجوان مؤسسه کیمیا هنر، در سالن اجتماعات کتابخانه عمومی زنده یاد استاد موذن پور آرانی برگزار شد.

مدیر مسئول موسسه کیمیا هنر آران و بیدگل در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار شبستان گفت: این برنامه، سومین دوره اجرای صحنه‌ای هنرجویان کلاس فن بیان است که در قالب برنامه مذهبی برگزار شده است.

حسین مکاری نژاد افزود: این اجرا با توجه به ایام اربعین امام حسین (ع)، با عنوان "مرثیه خورشید" برگزار شد و هنرجویان کودک و نوجوان با خواندن شعر و متن‌هایی در وصف امام حسین (ع)، ارادت خود را به اهل بیت نشان دادند.

مدیر مسئول موسسه کیمیا هنر آران و بیدگل ادامه داد: این برنامه با هدف تقویت و پرورش استعداد های هنری کودکان و نوجوانان در حوزه هنرهای آیینی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کتابخانه های عمومی برگزار شد که با استقبال بسیار خوب خانواده‌ها و علاقه‌مندان به هنر و آیین‌های مذهبی همراه بود.

مکاری نژاد افزود: در دوره تابستانی ۱۴۰۳ ، بیش از ۴۰۰ هنرجو در ۱۶ رشته هنری، از جمله فن بیان کودک و نوجوان، جهت توانمندسازی و ارتقای سطح هنری خود در موسسه کیمیا هنر شرکت کردند.

✓خبرگزاری آران و بیدگل - پرتو کویر