شهردار آران و بیدگل

شهردار آران و بیدگل: پاکبانان، بی ریا و خالصانه برای شهر، آبرو آفریدند.

🏴متن تقدیر شهردار آران و بیدگل از زحمات پاکبانان سخت کوش و بی توقع در ایام محرم امسال

"بِسمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم"

عزاداری امت اسلامی ایران به ویژه مردم ولایتمدار آران و بیدگل در حماسه محرم امسال ستودنی و خالق صحنه های بی بدیل از عشق و ارادت به سرور آزادگان جهان بود.
حرکت آگاهانه شیفتگان و دلدادگان و ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام در جای جای این شهر و هم نوا با خیل عزاداران حسینی که بیش از پیش دشمنان اسلام و انقلاب ناب محمدی را به ورطه یأس کشاند.

در این میان عزیزان #پاکبان بصورت شبانه روزی، بی ریا و خالصانه در مسیر پاسداشت شعائر اسلامی در درگاه ائمه اطهار علیهم السلام برای شهر آبرو آفریدند و زیبایی و پاکیزگی را برای شهروندان و عزاداران حسینی به ارمغان آوردند.

همچنین، از #حرکت_خودجوش_شهروندان گرانقدر آران و بیدگل برای جمع آوری زباله در ایام محرم که در یک اقدام زیبای فرهنگی شور و شعور حسینی را برای پایبندی و احترام به حفظ محیط زیست شهری به نمایش گذاشتند و در بعضی هیآت مذهبی قبل از حضور پاکبانان، داوطلبانه اقدام به پاکسازی معابر و اماکن برگزاری عزاداری نمودند، تقدیر و تشکر می نمایم.

اینجانب ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین علیه السلام و آرزوی قبولی عزاداری ها، دست تمام کسانیکه به نحوی در این ایام، نسبت به پاکیزگی و زیبایی شهر اقدام نمودند را می بوسم و امیدواریم در سایه لطف صاحب عزای اصلی این مجالس حضرت حجت عجل الله تعالی فرجه الشریف همواره خدمتگزار شایسته ای برای آنان باشیم انشاالله.

✍️محسن صانعی
شهردار آران و بیدگل

✓خبرگزاری آران و بیدگل - پرتو کویر