شهرداری های آران و بیدگل

شهرداری های آران و بیدگل

شهرداری های آران و بیدگل جزء شهرداری های منظم و قانونی استان اصفهان است

اسامی شهرداری های متخلف استان اصفهان توسط دیوان محاسبات کشور منتشر شد

دستغیب رییس دیوان محاسبات کشور:  شهرداری‌ها در حیطه قانون بودجه مکلف به رعایت آن بوده و هیچ گونه تعلل و تأخیری از آنها پذیرفته نمی‌شود، لذا لازم است، دادستان محترم دیوان محاسبات این ترک فعل شهرداری‌ها را در دادسرا و خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار دهد.

با وجود اینکه در بندهای متعدد قانون بودجه تکالیف شهرداری‌ها ذکر می‌شود اما از ارائه اطلاعات به دیوان محاسبات خودداری می‌کنند.

🔺بر اساس این گزارش، بند (ت) قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور ناظر بر تعیین تکلیف ساختمان‌ها و مستحدثاتی است که بدون پروانه یا مخالف مفاد پروانه در محدوده شهرها ساخته شده و تا قبل از پایان سال ۱۴۰۰ پرونده آنها در کمیسیون ماده (۱۰۰) قانون شهرداری‌ها طرح و منجر به صدور رأی قطعی گردیده است و در اجزای آن نیز ساز و کار پرداخت جرایم و عوارض متعلقه یا اجرای حکم قلع و قمع با شرایط مندرج در حکم تبیین شده است.

🔺بر اساس بررسی‌های صورت گرفته و اطلاعات اخذ شده شهرداری‌های زیر نسبت به ارائه اطلاعات بند مذکور یا برخی از اجزای آن به دیوان محاسبات کشور اقدام نکردند: شهرداری‌های اصفهان، اشترجان، فلاورجان، بهاران شهر، پیربکران، تو دشک، خمینی شهر، زازران، علویجه، قهدریجان، کوشک، پیکران، اصغرآباد و نجف آباد

پرتو کویر در تلگرام و اینستاگرام و ایتا و روبیکا : parto_kavir@