‌‌شانزدهمین جشن گلریزان در کاشان و آران و بیدگل

علی راحمی مدیر ستاد دیه شهرستان کاشان در نشست خبری با خبرنگاران گفت: ستاد دیه منطقه کاشان (با گستره جغرافیایی کاشان، آران و بیدگل، نطنز و بادرود) از سال ۸۷ فعال شد.

ایشان بیان داشت: جمع کل آزادی زندانیان طی ۱۶ سال گذشته بالغ بر ۳ هزار و ۶۴۳ نفر با ۳۸۳ میلیارد تومان بدهی بوده است که این مبلغ با کمک خیرین محقق شده است.

به گزارش خبرگزاری پرتو کویر ؛ همچنین خیر بزرگوار حاج ابوالفضل کریمشاهی عضو ستاد دیه کاشان در این نشست اظهار داشت: در جشن گلریزان سال گذشته حدود ۴ میلیارد و ۳۰۰ تومان جذب کمک برای شهرستان آران و بیدگل داشته که با کمک این مبلغ ۴۱ نفر از زندانیان آزاد شدند.

حاج ابوالفضل کریمشاهی با بیان اینکه قرار است شانزدهمین جشن گلریزان کاشان ۱۷ فروردین در دانشگاه علوم پزشکی و جشن گلریزان آران و بیدگل ۱۸ فروردین در عمارت نگار برای آزادی زندانیان برگزار شود تاکید داشت: از ۳۲ ستاد دیه کشور که متعلق به مراکز استان ها می باشد، کاشان تنها شهرستانی است که دارای ستاد دیه است.

ایشان افزود: ۸۰ میلیارد تومان برای آزادی ۱۴۵ زندانی در سال ۱۴۰۲ برای شهرستان های کاشان و آران بیدگل توسط ستاد دیه کاشان جمع آوری گردید که از این ۱۴۵ نفر زندانی، ۱۳۶ نفر آقا و ۹ نفر خانم بودند.

وی خاطر نشان کرد: با عنایت خداوند ان شاءالله امسال گلریزان با رونق بیشتری خواهیم داشت.

 

نویسنده: محبوبه مرشدی بیدگلی