ساماندهی کویر مرنجاب

کویر مرنجاب ساماندهی می شود

 شهردار آران وبیدگل با اشاره به جایگاه ویژه کویر مرنجاب در گردشگری کشور گفت: ساماندهی کویر مرنجاب با جدیت عملیاتی می شود.

 دکتر محسن صانعی در نشست اعضای کارگروه ساماندهی کویر مرنجاب افزود: در ۴ نشست کارگروه ساماندهی مرنجاب، مشکلات منطقه مرنجاب با حضور فعالان گردشگری بررسی شد که در نهایت ۱۲ راهکار جهت ساماندهی منطقه مرنجاب پیشنهاد شد که قرار شد بعد از بررسی با نهادهای ذیرربط عملیاتی شود.

مهندس عبدالله بابازاده رئیس شورای شهر آران و بیدگل هم در این نشست با اشاره به اینکه حاکمیت، گردشگر و سرمایه گذار سه ضلع گردشگری هستند گفت: ضروری است مدیریت گردشگری مرنجاب با بهره گیری از نظرات کارشناسان گردشگری در راستای بهبود شرایط موجود گام بردارد.

 دکتر احمد سلمانی مدیر اقامتگاه ستاره شب های کویر هم در این نشست اظهار داشت: وضعیت گردشگری کویر مرنجاب اصلا قابل قبول و دفاع نیست چراکه شاهد افول گردشگری منطقه مرنجاب بخاطر اعمال سیاست های یک بام و دوهوا هستیم.

 وی افزود: ضروری است مسئولان امر با جدیت به مساله ساماندهی مرنجاب ورود کنند چراکه آیندگان ما را در این سوءمدیریت ها نخواهند بخشید و قضاوت درستی درباره ما نخواهند داشت.

 در ادامه نشست تعدادی از فعالان گردشگری به ارائه دیدگاه های خود در رابطه با چالش ها و راهکارهای مدیریت منطقه مرنجاب پرداختند و تعدیل معقول قیمت ورودیه، ارائه خدمات به گردشگران، تسطیح جاده و ساماندهی آفرود را از مهمترین راهکارهای رونق گردشگری مرنجاب برشمردند.

 خبرنگار؛ کامران شاهزاده

✓خبرگزاری آران و بیدگل - پرتو کویر