هفته قوه قضائیه در آران و بیدگل

دیدار،گفتگو و نشست تعاملی فرماندهی انتظامی شهرستان آران و بیدگل با دادستان شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.  
به مناسبت هفته قوه قضائیه نشست تعاملی با حضور سرهنگ "غلامرضا هاشمی زاده" فرمانده انتظامی شهرستان فراهان به همراه اعضای هیئت رئیسه، روسای پلیس های تخصصی و کوپ و دادستان شهرستان آران و بیدگل جناب آقای مرتضی باصریان، برگزار شد.  
 
سرهنگ "غلامرضا هاشمی زاده" فرمانده انتظامی شهرستان با تبریک هفته قوه قضائیه مسئولان و کارکنان این دستگاه اظهار داشت: قوه قضائیه به عنوان یکی از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی، نقشی بی بدیل در پاسداری از ارزش ها، کرامت انسانی و آزادی های مشروع شهروندان ایفا میکند.
 
وی خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی در راستای اجرای اعدالت در 4 دهه گذشته یاران بسیاری را تقدیم انقلاب و تحقق حکومت عادلانه اسلامی کرده است که شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یارانش، گواهی روشن بر این ادعا است و از دیدگاه اسلام،منصب قضایی، ظریف ترین، حساس ترین و مهم ترین جایگاه اجتماعی در جامعه است.
دادستان شهرستان آران و بیدگل
 نیز در این جلسه،تداوم و تعمیق تعامل مجموعه انتظامی و قضایی را زمینه ساز موفقیت در مأموریت های مشترک دانست و آن را تضمین کننده امنیت پایدار در شهرستان دانست و از زحمات و تلاش های شبانه روزی کارکنان انتظامی شهرستان در برقراری امنیت و آرامش قدردانی کرد.
معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان آران و بیدگل

✓خبرگزاری آران و بیدگل - پرتو کویر