نخبه جوان آران بیدگلی آتوسا سالمی آرانی

دیدار و همچنین عرض تبریک به نخبه جوان آران بیدگلی ادامه دارد .

در دیدار نائب رئیس هیئت مدیره فولاد کویر با آتوسا سالمی آرانی اعلام شد: اعلام حمایت فولاد کویر از نخبه آران و بیدگلی

به گزارش ارتباطات فولاد کویر صبح روز چهارشنبه ۲۱ شهریورماه ۱۴۰۳، نائب رئیس هیئت مدیره فولاد کویر به همراه جمعی از مدیران این شرکت با حضور در منزل آتوسا سالمی، نخبه آران و بیدگلی از او اعلام حمایت کرد.

نائب رئیس هیت مدیره فولاد کویر در این دیدار ضمن تبریک به خانواده سالمی آرانی بیان کرد: این ثمره تلاش‌های شبانه روزی آتوسا برای قرار گرفتن در مسیری است که به آن علاقه دارد، و این نتیجه‌ای است که امروز هم خود و خانواده و هم همه ما به آن افتخار میکنیم چرا که این دستیابی به علم و دانش است که موجب توسعه کشور می‌شود.


🔸️حمیدرضا خوروش افزود:هم‌چنان‌ که از روز نخست ایجاد این مجموعه تا امروز رمز موفقیت ما استفاده از نخبگان بوده، امروز نیز آتوسا را یکی از نخبگان تحت حمایت خود دانسته و در هر زمینه‌ای لازم باشد از ایشان حمایت می‌کنیم.


🔸️در پایان این دیدار، دکتر سعید سالمی آرانی ضمن تقدیر و تشکر از فولاد کویر به سبب نگاه  عمیق به علم و توجه به نخبگان گفت: این رویکرد نشان از نگرش درست این مجموعه به موضوع توسعه است که با حمایت از جوانانی که سرمایه کشور هستند، ضمن برنامه‌ریزی برای آینده، موجب دلگرمی و چند برابر شدن انگیزه در آنان می‌شود.

🔸️گفتنی است آتوسا سالمی آرانی در آزمون سراسری سال جاری توانست رتبه چهارم را به دست آورد.

پرتو کویر در تلگرام و اینستاگرام و ایتا و روبیکا : parto_kavir@