برای اولین بار در بیمارستان سیدالشهدای آران وبیدگل انجام شد؛

جراحی پیچیده و موفقیت آمیز ارتوپدی " اصلاح بدشکلی مچ پای مادرزادی" به گزارش خبرگزاری پرتو کویر شهرستان آران و بیدگل؛ جراحی پیچیده اصلاح بدشکلی مادرزادی مچ پای بیمار با استفاده از دستگاه C-ARM برای اولین بار در بیمارستان سیدالشهداء آران و بیدگل با موفقیت کامل انجام شد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان، دکتر حمیدرضا بشری از انجام عمل جراحی اصلاح بد شکلی مچ پای مادرزادی با استفاده از دستگاه C-ARM در بیمارستان سیدالشهداء آران و بیدگل خبر داد و گفت : بیمار آقای ۵۵ ساله که به طور مادرزادی دچار نقص پا و مچ پا و در راه رفتن مشکل داشته است .  هم چنین اخیرا درد مچ پای بیمار تشدید یافته که تحت عمل جراحی پیچیده اصلاح دفرمیتی قرار گرفته است. و در حال حاضر حال عمومی بیمار خوب و از بیمارستان ترخیص شده است.

دکتر حمیدرضا بشری یاد آور شد: انواع اعمال جراحی ارتوپدی اعم از تعویض مفصل و آسیب های لیگامانی زانو و ... با استفاده از دستگاه های پیشرفته در این مرکز انجام می شود.

شایان ذکر است دستگاه پیشرفته C- ARM به همراه تخت جراحی DHS ماه گذشته به همت شرکت فولاد کویر در بیمارستان سیدالشهدای (ع) با هزینه ای افزون بر ۳۰ میلیارد ریال راه اندازی شد.

 

نویسنده: محبوبه مرشدی بیدگلی _ خبرنگار رسانه پرتو کویر