سطل زباله آران و بیدگل

توضیحات مدیر شهرداری ناحیه یک درباره نارضایتی بعضی شهروندان در خصوص سطل زباله های سطح شهر آران و بیدگل

 

♨️بدنبال اعلام نارضایتی بعضی شهروندان در خصوص سطل زباله های سطح شهر، مهندس اکرمیان مدیر شهرداری ناحیه یک آران و بیدگل گفت: خدمات شهر شهرداری ناحیه یک طرح پاکسازی و جمع‌آوری پسماندهای حجیم و بی‌استفاده شهروندان را از ۱۲خرداد امسال در دستور کار قرار داده است.

 ▫️محمدرضا اکرمیان با بیان اینکه شهروندان نباید پسماندهای حجیم را همانند زباله تر در معابر یا کنار مخازن زباله قرار دهند، افزود: «پسماند حجیم مانند وسایل منزل خراب، مبل، فرش، موکت، وسایل چوبی، کولر ،پوشال و فوم های صنعتی.. و. جزو پسماندهای خشک خانگی هستند که از اندازه معمول سایر پسماندهای خشک بزرگ‌تر بوده و قرار دادن آنها در معابر موجب نازیبایی و آلودگی بصری شهر می‌شود.

 ▫️وی افزود: «از این‌رو شهروندان در صورت داشتن پسماندهای حجیم و زیاد می‌توانند مستقیم با شماره تلفن ۵۴۷۲۱۲۲۱ تماس بگیرند تا زباله درب منزل جمع آوری شود، همچنین در صورت مواجهه با این‌گونه زباله‌ها در معابر، نشانی دقیق را به همکارانمان در مدیریت خدمات شهری شهرداری  ناحیه یک اطلاع دهند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای جمع‌آوری و حمل آن و رفع آلودگی محیطی اقدام شود.

▫️اکرمیان تأکیدکرد: «پسماندهای حجیم روند جمع‌آوری و مدیریت مشخصی دارند و در فرایند پردازش پسماندهای‌تر و خشک قرار نمی‌گیرند، از این‌رو قرار دادن آنها در معابر ، تنها باعث نازیبایی و بی‌نظمی چهره شهر می‌شود.

 

✓خبرگزاری آران و بیدگل - پرتو کویر

فعالیت اصلی پرتو کویر

در کانال تلگرام و اینستاگرام و ایتا و روبیکا

با آدرس: parto_kavir@