شهرداری آران و بیدگل

تعامل شهرداری های کاشان و آران و بیدگل در افتتاح پل زیرگذر انتهای بلوار خلیج فارس

به گزارش روابط عمومی شهرداری آران و بیدگل؛ دکتر محسن صانعی شهردار آران و بیدگل گفت: پروژه دهانه دوم پل بلوار خلیج فارس آران و بیدگل (جاده قدیم) به کاشان آماده آسفالت است و با همکاری شهرداری کاشان، بزودی بازگشایی می شود.

  ▫️دکتر صانعی ضمن تاکید ویژه بر اجرای ایمن و تسریع در بهره برداری از این پروژه گفت: شهرداری آران و بیدگل اقدامات ریل برداری، اجرای دال بتنی، ریل گذاری، بتن ریزی، خاکبرداری، مخلوط ریزی و زیرسازی، جدول گذاری، جابجایی انشعابات آب برق و گاز و ... را انجام داده و هم اکنون آماده آسفالت ریزی می باشد.

▫️شهردار آران و بیدگل ضمن اشاره به اینکه طرح اتصال زیرگذر به بلوار شهید جندقیان (محدوده کاشان) بر اساس مصوبه شواری ترافیک مشترک دو شهرستان آماده و در اختیار شهرداری کاشان می باشد؛ افزود: در حال حاضر بازگشایی این پروژه منوط به جابجایی خط لوله گاز مجاور پل زیرگذر در محدوده کاشان است که امیدواریم این اقدام در اسرع وقت توسط شهرداری کاشان صورت پذیرد.

▫️صانعی ادامه داد: مجزا شدن دولاین رفت و برگشت این محور، ایمنی مسیر و روان شدن ترافیک را برای مردم عزیز شهرستان های کاشان و آران و بیدگل را به همراه خواهد داشت.

▫️پروژه زیرگذر با عرض ۱۱ متر و ارتفاع ۵.۵ متر با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال، مراحل پایانی خود را می گذراند.

 

پرتو کویر در تلگرام و اینستاگرام و ایتا و روبیکا : parto_kavir@