افتتاحیه آموزشگاه امام علی (ع) یحیی آباد شهرستان آران و بیدگل
آموزشگاه ابتدایی امام علی (ع) یحیی آباد  با حضور استاندار اصفهان، مدیرکل آموزش و پرورش استان، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در دهه ولایت و امامت به بهره‌ برداری رسید.


سید رضا مرتضوی، استاندار اصفهان در آیین افتتاحیه مدرسه امام علی (ع) اظهار داشت: اگر کمک خیران استان نبود بسیاری از پروژه‌های آموزشی استان به سرانجام نمی‌رسید و این جای قدردانی و تشکر ویژه از نیک‌اندیشان استان دارد.
مرتضوی خاطرنشان کرد: به‌واقع در مسیر حرکت تعلیم و تربیت ابزار زیادی فعال و وظیفه‌مند هستند که یکی از آنها مدرسه است و تربیت دانش‌آموزان در سایه مدرسه‌سازی یکی از مصداق‌های احیای مردم است؛ هدایت و راهنمایی انسان‌ها در مسیر رشد الی الله است که از پایگاه مدرسه و واحدهای آموزشی محقق می‌شود.
محمد رضا ابراهیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان عنوان کرد: تشکیل مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان آران و بیدگل از جمله کارهایی است که باید در این شهرستان انجام شود و باتوجه‌به قدمت و پیشینه غنی فرهنگی در این شهرستان جای خالی چنین نهادی در آران و بیدگل احساس می‌شود.
مدرسه امام علی (ع) در زمینی به مساحت ۱۶۰۰ مترمربع با زیر بنای ۷۲۵ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۱۱۵ میلیارد ریال -۷۵ میلیارد ریال اعتبارات دولتی و ۴۰ میلیارد ریال اعتبارات خیرین- به‌صورت مشارکتی افتتاح شد.
روابط عمومی آموزش و پرورش آران وبیدگل

✓خبرگزاری آران و بیدگل - پرتو کویر