رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل از آغاز به کارغرفه کتاب با موضوع سیره عملی امام خمینی (ره) و زندگینامه شهداء درآستانه سالروز رحلت امام خمینی و معمار کبیر انقلاب اسلامی و قیام 15خرداد سال 1342 خبر داد.


 به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل؛روح الله قربانی درحاشیه نمایشگاه کتاب ازاختصاص و برپایی غرفه کتاب با موضوع و عناوین سیره عملی امام خمینی (ره)و زندگینامه شهداء جنگ تحمیلی و شهدای هفت سال دفاع مقدس؛در محل سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خبر داد.

 رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: درآستانه سی و پنجمین سالگرد رحلت بنیانگذاراسلامی این نمایشگاه به منظور آشنایی نسل جوان و نوجوان و کودکان دهه نودی با سیره عملی و ابعاد مختلف زندگی و فعالیت های مبارزاتی امام خمینی(ره) و فعالیت‌های مبارزاتی ایشان از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

قربانی با گرامیداشت یاد و نام حضرت امام خمینی (ره) و با احترام به روح بلند حضرت امام و شهدای حادثه تلخ 15 خرداد سال 1342گفت: یکی از مهمترین ابعاد زندگی و سیره و شخصیت امام خمینی استکبار ستیزی و برگرداندن روحیه و اعتماد به نفس در برابر استکبار به ملت ایران بود.

وی افزود: تمامی کتاب های این نمایشگاه با 50 درصد تخفیف به فروش می رسد.

 خاطرنشان می شود:این نمایشگاه همه روزه از 15 اردیبهشت ماه الی 15 خردادماه از ساعت 9 الی 21 در سالن نمایشگاهی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به نشانی آران وبیدگل–بلوار آیت الله عاملی- خیابان ارشاد- اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل دایر می باشد.

 

✓خبرگزاری آران و بیدگل - پرتو کویر

فعالیت اصلی پرتو کویر

در کانال تلگرام و اینستاگرام و ایتا و روبیکا

با آدرس: parto_kavir@